AFYONKARAHİSAR İSCEHİSAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÜCRETLİ VE VEKİL ÖĞRETMEN BAŞVURULARI

ÜCRETLİ VE VEKİL ÖĞRETMEN BAŞVURULARI

 

ÜCRETLİ / VEKİL ÖĞRETMENLİK BAŞVURU İLANI

 

             2015 – 2016 Eğitim Öğretim yılında ilçemizdeki resmi eğitim kurumlarının Ücretli / Vekil Öğretmen ihtiyacını karşılamak üzere, okul/kurumların bildirdiği ihtiyaç doğrultusunda 17 Ağustos 2015 ile 31 Ağustos 2015 tarihleri arasında Ücretli / Vekil Öğretmen başvuruları alınacaktır. Başvurular belirtilen süre içinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü başvuru bürosuna şahsen yapılacaktır.

 

 Posta yoluyla yapılan başvurular kesinlikle işleme alınmayacaktır.

 

 BAŞVURU ESNASINDA İSTENİLEN BELGELER

 

        1.Ücretli/Vekil Öğretmenlik başvuru formu Müdürlüğümüz http://iscehisar.meb.gov.tr adresinden veya başvuru bürosundan temin edilecektir.

 

        2. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı gösterilerek fotokopisi kurumumuzca onaylanacaktır.( Formasyonu olanlar ekleyecektir.)

 

        3. Fotoğraf (1 adet) Başvuru formuna yapıştırılacaktır.

 

        4. Nüfus cüzdan fotokopisi

 

        5. Kpss sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı kabul edilecektir.

 

        6.Açık Öğretim Fakültesinin İngilizce ve Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi 3. ve 4. sınıf öğrencisi olanlar, ön lisans eğitimi aldığını belgeleyeceklerdir.

 

        7. Sabıka kaydı.

 

       8. Sağlık Raporu (Aile Hekiminden)

 

       9. Belgeler yukarıdaki sıraya göre şeffaf telli dosya içinde teslim edilecektir.

 

       Not :

 

      1- Düzenlenen Belgeler Müdürlüğümüzce oluşturulacak başvuru bürosuna şahsen teslim edilecektir. Eksik ya da yanlış belge verenlerin müracaatı geçersiz sayılacaktır.

 

      2- Ücretli/Vekil Öğretmenlik için başvuru yapıp, KPSS 10 puanı ile kadrolu/sözleşmeli olarak atanan öğretmenlerin başvurularının iptali için Müdürlüğümüze başvurması gerekmektedir.

 

       3- Başvuranlardan görevlendirildiği takdirde geçerli bir mazeret dışında görevi kabul etmeyenlere bir daha görev verilmeyecektir.

 

 

 

                                                                                                                         Sadık AVCI

 

                                                                                                              İlçe Milli Eğitim Müdürü

 

  

 

                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

T.C.

 

İSCEHİSAR KAYMAKAMLIĞI

 

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

 

                                                                                                                                                      FOTO

 

ÜCRETLİ / VEKİL ÖĞRETMENLİK İÇİN BAŞVURU FORMU

 

(Bu belgeyi kırıştırmayınız, katlamayınız. Okunaklı olarak yazınız.)

 

T.C. KİMLİK NO

 

ADI SOYADI

 

ÖNCEKİ SOYADI

 

BABA ADI

 

DOĞUM TARİHİ

…../…./……..

EV TELEFONU

0 (……)

CEP TELEFONU

0 5

MAİL ADRESİ

 

KPSS 10 PUANI

 

KPSS 93 PUANI

 

İKAMET ADRESİ

 

 

MEZUNİYET

(  ) LİSANS     (  ) ÖNLİSANS     (  ) AÖF. İng., Ok. Önc.ve Çoc .Gel. Öğrencisi

ÜNÜVERSİTE

 

FAKÜLTE/BÖLÜM

 

BRANŞ

 

SERTİFİKA

(  ) PEDEGOJİK FORMASYON   (  ) İNGİLİZCE  (  ) BİLGİSAYAR

GİREBİLECEĞİ BRANŞLAR  (Aşağıdan seçiniz. Birden çok işaretleme yapılabilir)

( ) Sınıf Öğretmenliği

( ) İÖ Matematik Öğretmenliği

( ) İngilizce Öğretmenliği

( ) Bilgisayar Öğretmenliği

( ) Türkçe Öğretmenliği

( ) Okul Önc. ve Çocuk Gel. Öğretmenliği

( ) Beden Eğitimi Öğretmenliği

( ) Fen Bilgisi Öğretmenliği

( ) Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

( ) Lise Matematik Öğretmenliği

( ) Türk Dili Edebiyatı Öğretmenliği

( ) Teknoloji ve Tasarım

( ) Diğer …………………………………….

( ) Diğer …………………………………….

 

             2015-2016 yılında Ücretli/Vekil öğretmenlik başvurumla ilgili; yukarıda belirttiğim bilgilerde ve teslim ettiğim evrakta herhangi bir yanlışlık olması durumunda, başvurumun geçersiz sayılmasını kabul ediyorum.

                                                                                                                                   …../…./2015

 

 

                                                                                                                                         ( imza )

DİKKAT !!! : Başvuru evrakları, başvuru şartları, uyarılar ve bilgiler diğer sayfadadır.

Okumadan imzalamayın.

 

Kontrol Eden                                                                                     Onaylayan

 

Memur : S. ÇELİKTEN  ………..                                                   Şube Müd. Hayati DUMAN : ………..

 

 

 

 

 

ÜCRETLİ / VEKİL ÖĞRETMENLİK İÇİN BAŞVURU FORMU BİLGİLENDİRME SAYFASI

 

 

 

1. BAŞVURU ŞARTLARI

 

A. Son başvuru tarihi itibariyle Yüksek Lisans, Lisans veya Ön Lisans Mezunu olmak.

 

B. İngilizce Öğretmenliği için Açık Öğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü; Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi Öğretmenliği için Açık Öğretim Fakültesi Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi Öğretmenliği Bölümü 3. ve 4. sınıf öğrencileri de başvurabilir.

 

C. İngilizce ve Okul Öncesi ve Çocuk gelişimi ön lisans mezunları, diploma genel not ortalamasına göre sıralama yapılacaktır.

 

 

 

2. BAŞVURU EVRAKLARI

 

Aşağıdaki evrakları Başvuru Formu en üste gelecek şekilde aşağıdaki sıralamayı takip ederek sıralayınız.

 

1.Ücretli/Vekil Öğretmenlik başvuru formu Müdürlüğümüz http://iscehisar.meb.gov.tr adresinden veya başvuru bürosundan temin edilecektir.

 

2. Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı gösterilerek fotokopisi kurumumuzca onaylanacaktır.

 

( Formasyonu olanlar ekleyecektir.)

 

3. Fotoğraf (1 adet) Başvuru formuna yapıştırılacaktır.

 

4. Nüfus cüzdan fotokopisi

 

5. Kpss sonuç belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı kabul edilecektir.

 

6.Açık Öğretim Fakültesinin İngilizce ve Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi 3. ve 4. sınıf öğrencisi olanlar, ön lisans eğitimi aldığını belgeleyeceklerdir.

 

7. Sabıka kaydı.

 

8. Sağlık Raporu (Tek Hekimden)

 

9. Belgeler yukarıdaki sıraya göre şeffaf telli dosya içinde teslim edilecektir.

 

 

 

* Bu belgelerin asıllarını başvuru esnasında onaylanmak üzere yanınızda bulundurunuz.

 

** Eğitim Fakültesi dışındaki Lisans Mezunlarından KPSS3, Ön Lisans Mezunlarında

 

KPSS93 puanı dikkate alınır. KPSS puanı geçerli olmayanlar veya sınava girmemiş olanlar

 

KPSS puanı 0 olacağından sıralamada sonda yer alır.

 

 

 

3. BİLGİLER

 

3.1 Başvuru ve Sıralama İşlemleri

 

Yapılan başvurular KARMA ve BRANŞ bazında sıralamaya tabi tutulur. Sıralamada Öncelik sırası olarak; Lisans, Ön Lisans ve İngilizce Branşında Öğrenciler şeklinde sıralanır. Daha sonra kendi aralarında ilgili KPSS puan üstünlüğüne göre yeniden sıralanır.

 

3.2 Atama İşlemleri

 

Müdürlüğümüze bağlı okullarda bulunan ihtiyaçlar göz önüne alınarak belirlenen tarihlerde ücretli / vekil ataması yapılır. İhtiyaç halinde yine tek olarak görevlendirme de yapılabilir. Bu durumda telefon yoluyla bilgilendirme yapılarak kişiye ulaşılır. Ancak ücretli/vekil öğretmenlik için başvuru yapıp, KPSS 10 puanı ile kadrolu olarak atanan öğretmenlerin başvurularının iptali için Müdürlüğümüz atama bölümünü başvurması gerekmektedir. Atama işlemleri belirli aralıklarla ihtiyaçlara binaen Eğitim-Öğretim yılı sonuna kadar devam edebilir.

 

3.3 Göreve Başlama

 

Ataması yapılan Ücretli / Vekil öğretmenler Atama Belgelerini teslim alarak göreve başlarlar.

 

3.4 Görevden Ayrılma ve İstifa

 

Ücretli / Vekil olarak görevlendirmesi yapılan öğretmenlerin yerlerine Kadrolu, Sözleşmeli öğretmen ataması yapılması durumunda veya izne ayrılan öğretmenin görevine başlaması durumlarında Ücretli / Vekil öğretmenin görevine son verilir. Görevlendirilen Ücretli / Vekil Öğretmen 7 gün öncesinden belirtmek şartıyla dilekçe ile görevinden ayrılabilir. Görev yaptığı Okul Müdürü Ücretli / Vekil öğretmenin görevini yerine getirememesi, Devlet Memurluğuna uymayan hal, hareket ve davranışlar ile kılık kıyafet yönetmeliklerine uymaması durumunda ilgilinin görevine son verilmesini teklif edebilir.

 

 

 

 

 

4. UYARILAR

 

Yaptığınız başvurular takip eden Eğitim - Öğretim yılı için geçerlidir ve Eğitim – Öğretim yılı içinde herhangi bir zamanda inha, e-posta, Müdürlüğümüz web sayfası veya telefon gibi iletişim araçlarından uygun olan biriyle bilgilendirme yapılır.

 

 

 

NOT : 1- Başvurular müdürlüğümüz başvuru bürosuna elden teslim edilecektir. Eksik ya da yanlış belge verenlerin müracaatı geçersiz sayılacaktır.

 

2-Başvuranlardan görevlendirildiği takdirde geçerli bir mazeret dışında görevi kabul etmeyenlere bir daha görev verilmeyecektir.

 

3- E-posta yoluyla gelecek bilgilendirme talepleri ile duyurular http://iscehisar.meb.gov.tr adresinden yapılacaktır.

 

Özel İdare İş Hanı Kat 4 İscehisar Afyonkarahisar - 02723413099

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.